2009-08-16 | 08:12:08

Rolig kväll.

Oj vad kul det var igår !! Ville typ aldrig att kvällen skulle ta slut.
Hos Sandra träffade jag en massa nya super trevliga tjejer. Vi pratade, sjöng (jag skrek.) SingStar och hade allmänt roligt.
Ute så dansade vi så att skorna glödde !!
Kommer verkligen sakna Sandra när hon åker, men vi fick henne att lova att när Lars har pluggat klart så ska de komma hem igen. Inte stanna där nere.
Sen så tummande tydligen Sandra och jag på att vi skulle prova på AfroPowerdance i veckan.
Hur stor tror ni chansen är att hon kommer ihåg det idag ??!!
Hoppas på liten, för jag tror inte riktigt att det är min grej. ;0).

Det togs en hel del bilder igår, men jag hade inte med mig någon kamera så jag har tyvärr inget att visa här.

Nä off I go !!

Måste bara länka till detta inlägget hos Foki. 
Hur sött var inte det ??!!
Hon skriver och tipsar om en hel del roliga och fräna saker, så kika in vettja !!

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback