2009-08-06 | 22:18:18

Simma under vatten.

Full rulle idag igen.
Jag som trodde man skulle vila upp sig på sin semester ??!!

Åkte ut till stugan där hundarna simmade, simmade och simmade. Dexter han dök minsann och simmade under vattnet ibland. Första gången han gjorde så fick jag hjärtat i halsgropen.
Diesel fick gå på några vattenmarkeringar, ganska långa. Han skötte sig super. Lite att han ville svänga av när jag ville han skulle gå rakt på. Då insåg jag att de andra två satt bakom mig, det blev ju ganska hög konkurrans att komma in då. Men han lämnade av i handen utan att skaka sig först !! =0)
Eskil han är ju så söt, för han simmar bara på. Han skulle nog kunna simma hur länge som helst tror jag !!

Sen när vi plockade blåbär så låg alla tre i riset och mådde gott. Sprang ner till vattnet någon gång då och då för att bada lite.

Diesel fick gå sitt spår nyss. Han jobbade bra med näsan och var noggrannare än vad jag är van vid. Jag hade snitslat lite dåligt så ibland vet jag inte om vi var på rätt väg. Men vi hittade då klöven iallafall. Vid återgången jobbade han riktigt bra och ringade in den hyfsat snabbt.
När vi kom till bilen så var ju favvo Hugin där, de grävde lite och hade sig. Ingela är riktigt pepp på att spåra så hon ska lägga ett i morgon så ska jag följa med och kolla hur han jobbar. Jag tror inte alls att det blir några problem, men tanke på hur bra han gick igår !!

Nu är hundarna trötta som bara den. Idag har de jobbat mkt. MAtte är också ganska så knäckt. Att vara ute en hel dag tar lixom på.
Nu blir det kvälls T och en smoothie och sedan sängen.
 Kjam !!


Hm dålig respons på tävlingen. Kanske skippar den om ingen kommenterar snart. Och lägger upp en ny, kanske roligare.

Kommentarer
Camilla & DeNiro skrev:

Jag skulle gärna tävla, men jag gör inte så mycket med en t-shirt i stl 38 :( Men den var supersnygg!!

2009-08-07 | 00:27:23
URL: http://camillan.bloggagratis.se
Jennie skrev:

Jag tycker också om att tävla men inte stl 38 men jag kan lägga upp en länk hos mig iallafall, ha det fortsatt skönt på semestern

Kram

2009-08-07 | 09:42:49
URL: http://jewi.blogg.se/
T skrev:

Samma här! Stl 38 är inte så rätt för mig, fast den är grymt snygg, helt min stil iaf



Puss

2009-08-07 | 09:57:37
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback