2009-08-02 | 23:20:19

Sköna söndag.

Kvart över elva är klockan och dagen går mot sig slut.
Det har varit en härlig dag.
Satt länge på balkongen hemma i stan, åt frukost och kände lugnet. Sedan styrdes nosen mot Munkis och där var det ännu varmare. Njöt av vädret, hundarna badade i sin pool. Eskil är fortfarande lite skeptisk medans Diesel badar och badar.
Blev en cykeltur ut till Pite Havsbad för att titta på lite folk och äta lite glass. Härligt att cykla när solen värmer och vindarna svalkar. Att äntligen kunna ha shorts och linne utan att känna sig frusen.
Har fördrivit tiden sedan med att äta pizza, rensa blåbär och bara vara. Det enda dåliga med idag att det inte finns en butik i Piteå som säljer jordgubbar längre. Hur kan man sluta med det redan nu ??!! Jag var så sugen på att göra en smoothie med färska blåbär och jordgubbar, tji fick jag !!
I natt blir jag kvar här ute och sover i loftstugan mamma och pappa har på gården. Här har jag laddat upp med tända ljus, chips och en hel hög med tidningar.
Pojkarna sover vid mina fötter och allt är lugnt och skönt.
Det är semester !!

=0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback