2009-08-18 | 13:36:33

Slippa tänka.

Hemma från jobbet. Trots en taskig morgon, så blev arbetsdagen gode trevlig.
I morgon börjar skolan och jag har en miljon fjärilar i magen just nu. Känns hur läskigt som helst och helt plötsligt är Coop det enda stället i världen som jag vill jobba på !!
Eftersom jag är en sådan som grubblar så har jag tänk aktivera mig idag så jag slipper det.
Först nu ska jag äta lite lunch, sen blir det hästen. Söta T kom hem igår men jag får rida idag iallafall !!
Tusen tack gumman !!
Sedan ska jag och plocka ögonbryna, man måste ju se normal ut när man börjar i en ny klass. Efter det är jag bjuden på Tuppewarparty, mååååånga vuxenpoäng.
Där emellan ska jag hinna med att rasta och jobba med hundarna, välja outfit för i morgon och andas !!


Vi hojres !!

Kommentarer
CAISA skrev:

Svar: Kul att du gillar min blogg :D

Orning&Redan finns på flera ställen i Stockholm bl.a. på Drottninggatan 82, Götgatan 32, en inne i Stureglaaerian och en inne på Åhlens som ligget mitt inne i stan :)

2009-08-18 | 13:47:58
URL: http://caisaj.blogg.se/
Mia skrev:

Mycket på G idag ser jag :) Hoppas du får en trevligt Tupperwareparty

2009-08-18 | 16:24:37
URL: http://www.improveme.se/makeover

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback