2009-08-06 | 10:41:56

Solsken i blick.

Ytterligare en supervarm dag. Nice !!

Har varit och lagt ett spår åt Diesel på morgonen. Ganska svårt, mkt torr tallhed och sedan över ovh brevid sandvägar. Vi får se hur det går senare.
Nu ska jag åka ut till en stuga och bara softa och ta det piano. Dock måste jag nog klä mig ganska så täckande, jag har fått soleksem och det börjar klia så fort jag är ute i solen. Typiskt, jamen visst !!

Ska ju åka på Noliamässan på lördag och såg i dagens tidning att det är ett företag som säljer UGGs för 499 :-, visserligen provskor, men jag menar man kan ju kolla om de är fräscha och så. Skulle verkligen vilja ha ett par till, älskar mina.
Fast nu insåg jag ju att det är näst sista dagen på mässan, de kanske inte har kvar ngt alls. :0(
Äsch !!


Ajaj ut på landet nu !!
Höres !!

Kommentarer
Maria skrev:

Glömde säga att ni fick ta jordgubbar när ni var här idag! Åker ni förbi någon annan dag är det bara att äta så många ni vill!



1000 tack för dagens gärning! Dexter sover MKT sött :))!



Puss & kram gullebarn!

2009-08-06 | 18:50:40
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback