2009-08-03 | 12:38:56

This is what I need !!

Engla skriver en måndagslista om vad som behöver göras i veckan.
Jag tänkte sno den idén men göra en shoppinglista. Vad som behövs nu innan jag blir en fattig student.

* Ett par grå mjukisbyxor- perfekta att mysa i under grå höstdagar, och snygga är de faktiskt !!
* Ett par vanliga blåa basjeans- Alla jeans jag har är utrustade med någon slags "utsrusning" Jag vill ha ett par enkla blå som passar till allt.
* Nya ridskor- Tfrågade igår om jag vill sköta hästen hennes när de åker bort. Behöver jag säga vad svaret blev ??
* Schampoo, balsam och föningsprodukt- Innan jag blir fattig kan det vara bra att hamstra lite.
* En miniplattång- Ett måste till min nya lugg.
* Ett par snygga, lite grövre boots kängor- Snygg till det mesta och ganska praktiska i det norrländska klimatet.
* Rachel Zoes bok- Jag diggar verkligen hennes program och hennes bok kan vara bra att ha om jag blir less mina pluggböckeer.
* Skolsaker- Mappar, pennor, skolväska osv osv.

Phu det var allt jag kom på just nu, antar att det finns en hel del saker som jag skulle vilja och behöva. Får väl uppdatera min lista senare !!
=0)

Kommentarer
kristine skrev:

Jag älskar din blogg! Vad är jeans med utrustning?!



Vad och var ska du plugga? Jag har missat nåt!



Och det behöver faktiskt inte vara så fattigt att vara student, jag har klarat mig bra i 8 år jag ;-) Fast jag har ju förstås inte jeans med utrustning. Tror jag...

2009-08-03 | 21:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback