2009-08-14 | 20:20:13

Underbara muggar.

Linda som driver sidan Beauty Inside Out, kommenterade min blogg och lämnade adressen till hemsidan.

Där "hittade" jag dessa helt underbara muggar. Jag blev kär direkt och kan se mig själv sitta framför en brasa med en kopp i handen !!
Först velade jag vilka jag skulle beställa, alla eller en färg.
Valde tillslut att beställa en svart, en röd och en lime.


HAND - svart

HAND - röd

HAND - lime


Åh jag älskar dem redan !! ;0) Verkligen Jenny-muggar. Stilrena men ändå med en personlighet.

Var väldigt sugen på termosen med kossan på också. Tänkte ha med mig den på bussen nu när jag ska börja pendla. Blev lite snål dock, får se hur mkt pengar jag har kvar senare i månaden.

Termomugg - KO


Så klicka in på www.beautyinsideout.se för där finns en massa snygga, roliga saker.
 Det finns mer än muggar, även om jag fastnade vid dessa !!

Kommentarer
Veronica o Liva skrev:

Hejsan.

Vi håller tummarna för er i helgen.

Håller med dig,vilka läckra muggar! Mycket möjligt dom snart är hemma hos mig också.

Kram och lycka till/

Veronica

2009-08-14 | 20:41:14
Jennie W skrev:

Jag tycker du ska ha alla färger på muggarna, skolan kommer du att klara galant men jag kommer sakna dig på coop vem ska nu få höra när jag pratar av mig.:)



Kram

2009-08-14 | 21:36:32
Jenny skrev:

sjukt snygga muggar!

2009-09-24 | 19:56:03
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback