2009-08-26 | 22:20:22

Mamma is VIP at LV.

Hm måste nog börja med att förtydliga att förhudsrensen jag skrev om i ett tidigare inlägg, är ngt man använder till HUNDAR och ingenting annat !!
=0)

Måste bara berätta en annan rolig sak som hände när vi var i Stockholm. Vi var inne på Louis Vuitton, jag skulle kolla efter en filofax. Det var fullt med folk inne i butiken och vi hade kommit in sist. När en expedit blev ledig så frågade hon högt vem som var på tur. En annan som arbetade där säger högt  "hon där i glasögon".
Han menade alltså min mamma. Så vi fick hjälp fort´, bra med hjäl oxå och när vi skulle gå så frågade hon om hon inte kunde få lägga in mamma i deras kundregister. Mamma fick helt enkelt lite VIP-treatment inne på LV.

Det roliga med hela historien är att min älskade mamma tycker det är ganska så svammligt med märken och så. Hon tycker att en bra läderväska kan man få för någon hundring.  Att hela grejen är överdriven och all that !! =0)
Och där stod hon med sin lilla plastväska och blev uppassad som aldrig förr !!
Jag kunde bara le och kramar om min älskade mamma när vi gick.

Nu ska jag se lite True Blood.
Tror ni det är en serie värt att följa ??!!


Kommentarer
Camilla & DeNiro skrev:

Jag är helt hooked på True Blood :) I like it. Lite sådär lagomt skruvad och konstig. Å för att inte glömma sexig och gode så erotisk ibland

2009-08-26 | 23:22:32
URL: http://camillan.bloggagratis.se
Lena skrev:

Det var skönt att höra att de snobbiga stockholmarna kunde visa litet hyfs för en gångs skull ;-). Själv skulle jag knappt våga gå in på LV...



Jösses vilken söt litet Bayswater du hade fått tag på! Jag köpte inte min på NK utan av en annan "firma". Vet inte om det är en kopia eller inte (troligtvis?). Men den är väldigt fin i lädret för att vara en kopia. Så vill man ha en sån kan man få den något billigare.



Nu skall jag på mässan och köpa in en massa nya goda teer och annat fint till Dig!



Kram

2009-08-27 | 08:51:19
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback