2009-08-11 | 17:15:20

Yes Stockholm it is !!

Yeah !!
Stockholm here I come !!
Mamma och jag åker ner nästa helg redan. Lördag till måndag. Billigare hotell då.
Har precis betalat resan, och mamma har bokat hotell.
Me sooooo happy !!
Jag får ju lön nästa vecka så då blir det att hålla hårt i pengarna så jag kan shoppa loss i huvudstaden.
Ska genast skriva en lista över saker som jag ska kolla efter där nere.
Enda gruvsamma är ju flygresan, jag är ju så kopiöst rädd.

Har ni läsare några bra tips på lugnande medel eller liknade ??!!

*
dansar.*

Kommentarer
Lovisa skrev:

Kollar du också på Paris Hiltons, my new BFF?

För dig som gör det så är det ju final idag, och vem tror du vinner? Vanessa eller brittney?

Svara gärna på min blogg :)



Kram



lovisarosen.blogg.se

2009-08-11 | 18:20:59
URL: http://lovisarosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback