2009-12-18 | 08:48:50

Bagels och fransmän.

Vi var som fransmän, vi satt och åt i över tre timmar. Så blir det lätt när man har trevlig sällskap. Vi hann med att prata om allt typ, från hur man ska fira julen till om Cimon med C i Paradise Hotel har gjort ngt med sina läppar. Jag var lite off i den disskutionen, eftersom jag inte ser serien, men de andra var på. Hehe.

Idag hade jag tänkt försöka kidnappa mamma för en ltien stadstur. Sen ska jag baka morotskaka, tryffelmuffins, christmas cupcakes och kanske någon fler sort. Får se hur peppad jag är på att baka.
Sen hade jag kankse tänkt skriva mina rapporter så att det blir bortgjort också.
Men nu, frukost......bagels med vallmofrön, så gott. Så USA för mig, eller hur Bella !!

Kjam !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback