2009-12-04 | 09:16:46

Fredag i huvudstaden.

Vi kom fram igår. Dock sent, sent eftersom vi missade både Arlanda Expressen och pendeln med typ två minuter, och fick vänta på nästa som kom en kvart, respektive en 40 minuter senare. Jag var trött, sur och grining. Men nu är det bättre, med lite frukost i magen känner jag mig redo för dagen.

Jag har inte så stora planher, Zara i Sturegallerian är ett måste, samt NKs Tbutik. Annars är det väl lunchbuffén på Pizza Hut och konserten som hägrar. Blir att strosa runt, se om man hittar nå små julklappar eller ngt annat smått och gott. Åker tyvärr hem tidigt i morgon, så det blir en intensiv vistelse, men det blir nog bra ändå !!

Ha en bra fredag !!

Kommentarer
kristine skrev:

Vem är du här med? Vad ska ni se för konsert?

2009-12-04 | 12:06:04
Li skrev:

Jag vill också shoppa i Stockholm! Såååå orättvist! ;)

2009-12-04 | 15:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback