2009-12-09 | 16:27:37

Inte riktigt med.

Vet inte vad det är med mig just nu, men kroppen känns inte på topp. Jag har varit trött hela dagen och där ett tag gjorde magen sånt uppror att jag trodde porslinstanten skulle bli min bästa vän för dagen. Detta är dock lite mera stabilt nu.
Dock MÅSTE jag skriva på min rapport, den ska in i morgon. Men eftersom jag är ledig i morgon känns det som om jag kan skjuta upp det lite till, inte bra alltså !!

Sprang runt lite i Lule idag, hittade tyvärr inte alls vad jag hade tänkt mig. Kom hem med lite annat istället, bra Jenny !!
Dock inga kläder, jag var sugen på en hel del, vågade inte ens in på Monki, men jag höll mig i skinnet. En söt skål och lite Chaisyrup fick dock följa med hem, visare lite senare.
Buketten här i stan har medlemskväll och en massa rabatter, tänkte hänga med mamma dit och kolla om de säljer ut nå Yankee Candels, det vore nice !!
Blev iallafall klar med Lis julklapp idag. Nu grubblar jag mest på mammas 60-års present. Svårt det dära !!

Numera så kan jag tydligen vara instruktör på gym och hjälpa folk styrketräna. Hm, tja eller så inte. Men jag kan iallafall styrketräna mig själv !! BITCH-2010, eller hur Jessica och Therese ??
Nä nu ska jag svida om ifall mamma ringer !!

Kjam !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback