2009-12-27 | 08:05:00

Julafton 2009 del 1.

Inte så mkt vettigt att komma med idag, förutom att jag är ganska så trött. Somnande alldeles för sent igår.
Hur som haver, tänkte bjuda på lite bilder från min härliga julafton. Den var lugn och skön, så lugn att vi alla somnande under Kalle Anka. Jag vet, det är nästan straffbart, men det var härligt ändå. Visst så saknades Rasmus lite, det är alltid härligt att se julen genom ett barns ögon. Jag är dock nöjd med min jul, den blev precis som jag ville ha den.


Det var ett kallt och härligt vinterlandskap vi fick se när pappa hämtade hem mig.


Mor och fars gata.


Det har kommit så mkt snö att huset ser ut som en litet pepparkakshus med kristyr på.



Julgranen.



Dukat och klart. Nu är det bara att sätta sig och äta.


Mammas fina julporslin.



Nä nu måste jag göra mig kalr för jobbet. Ni får se fler bilder senare. Hoppas ni alla får en skön söndag !!
Kjam !!


Kommentarer
sara skrev:

mysigt :)

2009-12-27 | 09:51:00
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
jenny skrev:

mysit

2009-12-27 | 15:17:10
URL: http://jennysv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback