2009-12-28 | 07:54:32

Julklapp nummer två.

Jaha nu ska man tydligen ut och resa minsann. Det blir nog jätte trevlig skulle jag tro.
För att jag ska åka bort idag, fick hundarna åka på SPA i några dagar. Snacka om att det var tomt i lägenheten igår kväll. Ingen som är runt bena på en, ingen som kan städa upp när man smular ner, ingen som försöker sova i sängen, kallt var det då ingen var här och flåsade. Ingen som ville bli kliad eller kramad, funderade seriöst gå ner och fråga grannen om jag fick låna henne ouppfostrade lilla monster ett tag.

Ska visa er ytterligare en julklapp som jag fick av tomten, den ska få dokumentera denna resan.


En ny fin digitalkamera. Min förra har tyvärr gjort sitt.

Nä nu ska jag bege mig. Sköt om er !!


Kommentarer
sara skrev:

fin! hoppas kameran är bra:)



haha ja min tok-vovve;)

2009-12-28 | 08:51:50
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback