2009-12-14 | 11:50:38

Jullov.

Phu !! Jag hade egentligen tre ställen som jag behövde "vara" på klockan tio. Det löste sig dock och allt hann jag med.
Jag hade tänkt gå ner på Waynes och plugga en stund, men jag tror jag väntar lite med det. Kanske är dags för en tupplur, jag var ju trots allt uppe vid sju i morse. Dock känns det lite som om detta är mitt jullov, även om jag har två stora seminarium denna veckan. Men jag börjar inte jobba förrän om en vecka, dvs nästa måndag så det känns iallafall som om detta är mitt jullov. OCh då vill jag hinna ta vara på det lite.

Denna klänningen hittade jag på www.bubbleroom.se riktigt snygg enligt mig. Kanske ngt att ha på sig juldagen ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback