2009-12-07 | 11:15:48

Kalas och stressig helg.

Det har verkligen varit fullt ös hela helgen. Efter skolan igår blev det kalas hos en moster och när vi kom hem därifrån så dog jag i soffan innan jag kröp i säng.
Vi hade ju egentligen två kalas igår. Eskil fyllde år medans jag var i Stockholm, så han firades med tårta och present igår. Och självklart med vacker sång !!






Vesslan släppte han sen inte på hela kvällen.

Har en massa bilder från Stockholm också, men på mammas kamera och den sladden har jag inte här. Så de får ni se senare. Nu måste jag göra mig klar, Charlotte hämtar mig om en timma för därd mot Lule. Idag ska vi gå igenom hur man ska äta när man tränar, hoppas på en vettig lektion, det har varit lite si och så med dem på sista tiden tycker jag.
Nu är det näst sista veckan i skolan innan jul, shit alltså vart har tiden tagit vägen ?? Jag har snart gått en hel termin, bara tre kvar då. Har dock en stor uppgift som ska in senare i veckan, så inte har man tid att slöa till sig inte. Sen blir det storhandling i morgon, till helgen ska det bakas lussebullar och pepparkakor. Lucisakröningen på fredag ska jag försöka hinna se, dock är det ju även Idol-final, så vi får se. Hinna på bio med Li skulle inte sitta helt fel heller. Tyvärr har veckan bara sju dagar och varje dag är bara 24 timmar lång.

Nä föna håret var det !!
Kjam !!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback