2009-12-13 | 10:27:46

Lucia.

Tredje advent och Lucia !!
Började morgonen med att vakna tjugo i sju av mig själv, klev upp och kolla på Lucia på TV. Tända ljus, limpmackor och varm choklad. Kan man få en bättre start på morgonen ??
Kröp ner i sängen igen och nu ligger jag i soffan och ser på skidåkning. Hur mysigt som helst.
Hade tänkt börja med lussekissebaket. Men jag brukar inte baka "vanliga" för att jag tycker att de är ganska så tråkiga. För mig blir det i långpanna och ev. lusseprinsar. Får se hur mkt jag orkar. Hade tänkt försöka baka Ernst kanelhjärtan också. Igår gjorde jag en pepparkakscheesecake som jag hade tänkt åka ut och bjuda på i Munkis.

Såg att mitt inlägg om vem som vann muffinspaketet försvunnit, detta ska jag ordna under dagen.
Ha en underbar Lucia !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback