2009-12-14 | 08:22:01

Måndagmorgon.

Uppe tidigt igen. Jag tycker det är så härligt att ta med sig täcket från sängen och lägga mig i soffan och se nyhetsmorgon. Alltid bra att bli uppdaterad över vad som händer där ute utanför Aronsgatans väggar.

Igår hade jag ju tänkt baka lussekissar, men jag hade ingen lust alls. Och är det ngt som jag har lärt mig de senaste åren så är det att man ska INTE baka när humöret inte är inställt på det. Jag tog istället en dag att fixa lite julklappar, mysa på och se lite sport. Får se om jag ids idag eller inte.

Nu ska jag ta mig en kopp varm choklad med grädde. Fick två "chokladkulor" av mamma sist hon var i Stockholm, värmer bara mjölk och stoppar i en sådan, så nu ska det provas !!




Såhära mysigt började min morgon igår, men luciatåg på TVn och hela kittet !!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback