2009-12-17 | 06:33:36

Tjugo minus.

Inte sovit bra i natt. Vaknat och kollat klockan varje timme typ. Om jag var rädd att försova mig eller ngt. Inte vet jag. Så jag hopaps jag kommer kunna ögonen öppna när jag ska köra bil, men med bra musik brukar det funka.

Hoppas få lite svar från olika företag och liknande idag. Så ni får hålla tummarna för mig, ok ??!!

Ska ta en sväng i Lule innan jag åker hem idag, se om det är ngt evttig som jag behöver, hehe. Sen blir det hem, slå in en massa klappar och försöka mig på Leilas Rocky Road. Sen middag med kusin och Elin på Valdinos. Nice !!

Kolla just upp tempen, minus 20 är det minsann ute. Vintern har kommit.
Nu har Diesel vaknat och är kramsjuk. Eskil sover fortfarande.

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback