2009-12-08 | 20:20:54

Trötter.

Gode trött, tre timmar tränade sätter sina spår. Sen har jag sprungit på stan en sväng, och sedan gjort Coopan osäkert. Som sagt inte nå pluggade alls. Men jag hade tänkt sätta mig en stund nu faktiskt.

Mina hundar har btw varit helt galna idag. Så fort jag har tagit ut dem på promenad så har de varit så glada att de nästan krupit ur pälsen. Två knasbollar, de är var de är !!

Jag längtar till helgen. Lucia och lugnet. Ska iof baka men annars har jag inte planer alls, det var ett tag sedan jag kunde ta helgen som den kom och bara vara. Hoppas det är lite skidor och sånt på TV, det påminner alltid mig om när jag och pappa satt i Munkis och såg tillsammans.

Nä skola var det visst !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback