2009-02-21 | 16:35:41

A night to remember !!

Brr jag känner mig frusen. Bäst att klä sig ordentligt, så man inte blir sjuk.
Ska alldeles precis nu åka o handla . Tacos blire oppa Bergåsa !! Inte inte ovanligt alls, men super gott !!
Sen hoppas jag verkligen att de blir hemsida för hela slanten, ja tyck hä e skit skoj. Men ja är inte alls lika bra som M, när det gäller layouter, photoshop o allt annat egentligen. Ideer de kan ja dock bidra med !!
Det kommer bli en helkväll. Jag ska ta med mig T, kameran, en massa onyttiga saker samt en massa skvaller samt en super duper ide´som jag har !!

NU ska vi röra på oss.

Ha en bra lördagskväll alla !!


Hon är SÅ fin !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback