2009-02-07 | 12:20:25

Att klä sig i -20 grader.

Nu ska jag gnälla på min stackars hemstad igen. Men det är inte roligt när det är så kallt att man inte kan ha på sig vad som helst. Som idag tex då bara måste jag ha långkallingar och ngt varmare på överkroppen, anars fryser jag ju ihjäl. Detsamma gäller för fötterna, tack o lov har jag mina UGGs.
Det slutade med att de blev sturprörsjeans som jag får långkallingar under, samt en favorit tee från Gina Tricot samt kavajen fick göra debut. Ja tänkte att nu när jag ändå har den här hemma så varför inte. Men jag måste erkänna att jag känner mig inte de minsta cool......hm varför ??!!

Måste ju tillägga att jag älskar det faktum att vi har årstider här uppe, skulle inte vilja vara utan en riktig vinter med snö och allt vad det innebär.
Nu ska jag snoka upp om vi har någon choklad här hemma.....känner ett enormt begär....*suck*

Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback