2009-02-13 | 21:10:43

Beställningar !!

Haha de blev inte så mkt Let´s dance, för vi fastnade vid Lipstick Jungle. Den serien har verkligen tagit sig för mig. Jag skrev ju ett inlägg om den efter det att jag hade sett första avsnittet, då var jag inte alls nöjd. Den har dock tagit sig o nu funderar jag på at tladda hem några avsnitt för att bara mys-se ikväll.

Sen vill ja fråga igen om de är ng fler som vill beställa T, för annars gör ja det själv i morgon !!


Ja funderar lite vart mina paket från HM o LaRedoute har tagit vägen, beställde ju skor från båda....hm. Måste nog kolla upp det dära. Sen så har jag beställt en bok som jag längtar tills jag får hundtränaren. Jag tycker om att föra dagbok och jag hoppas att den kommer hjälpa mig att få lite diciplin på träningen !!

Nu ska jag kolla vart mina ordar har försvunnit......puss !!

Kommentarer
Lena skrev:

Tjena!

Glöm inte kolla in de nya teerna som kommit in i butiken!



Ha en skön lördag.



Lena

2009-02-14 | 13:31:37
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback