2009-02-16 | 22:17:15

Blåa tänder.

Hade tänkt skriva ett långt inlägg, jag hade så mkt ideer, men blogg.se är så hima segt att jag tappade lusten.

De ja kan skriva är iallfall att jag är sugen på att göra ngt med mitt hår. Jag ha rju lixom bestämt (tro jag.) mig för att spara ut det lite. Men jag skulle ändå vilja göra någon sorts förändring.
Tips mottages gärna !!

Nu ska jag bara borsta gaddarna och sedan krypa i säng. Det kliar i fingrarna att fortsättta med hemsidan, men då kommer jag aldrig i säng det vet jag. Så det är bäst att inte börja alls !!

Jag har förresten köpt en ny tandkräm. En sådan som ska bleka tänderna. Om de funkar eller ej vet jag inte. De kan ju vara lite i huvudet oxå, men man blir alldeles blå i munnen och bara det är ju roligt !! ;0) Tänk att en sådan löjlig sak kan göra att man tror de ger bättre verkan, vilket leder till att man borstar oftare !! Ibland är man bara för rolig.

Sov gott alla söta och ni andra med !! ;0)

Kommentarer
Kristine skrev:

Är det pepsodent white now? Den har jag och den funkar!!

2009-02-17 | 20:10:58
Kristine skrev:

Är det pepsodent white now? Den har jag och den funkar!!

2009-02-17 | 20:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback