2009-02-25 | 23:35:36

Den perfekta Jenny-klubban !!

Äsch inte kunde ja gå o lägga mig. Smurfade runt lite och insåg att jag är ju faktiskt ledig i morgon, ska dock till tandläkaren men i övrigt har jag ingenting planerat.
Eller jo, det är ju innebandyträning i morgon kväll, som jag längtar !! Missade ju måndagens match. Funderar på att köpa mig en bättre klubba, lixom rätt längd och så. Dock har jag ju inte kommit på om jag är leftare eller rightare, ja lixom byter när andan faller på. En röd en skulle jag vilja ha, en snygg braig en.....hm kanske måste ja springa på sportaffärer i morgon. Skulle behöve en ny sportbra too, tråkigt men sant.
Så nu har jag en sak till planerat, söka efter den perfekta Jenny-klubban. Den ska vara snygg, den ska vara lätt (phu jag är ju svag.), den ska kunna göra mål själv och den ska vara både left och right installerad !!


Hörrni vad sägs om en kopp T innan sängen ??!!

Kommentarer
jennie w skrev:

hoppas du får en skön ledig dag, vi syns på fredag eller? Sen är jag ledig 6 dar nice.

Kram

2009-02-26 | 09:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback