2009-02-07 | 11:28:43

En blogg-awards !!

Åh vad de kliar i fingret att klicka hem Teerna nu, men jag vet att jag borde vänta o se om det är ng fler som vill ha. Då kan vi ju dela på frakten osv....det gäller att hålla i sig själv ibland.
Men vet ni vad jag kom på ??!!
Jag fick ju en UTMÄRKELSE av just Tefrossa för ett tag sedan. jag blev så himlans glad, och nu känns de lite pinsamt att jag helt hade glömt bort det.
Tusen tack Lena !!
                                  
Jag minns att jag blev så jätte glad, för hon lyckades pricka in och ge mig den när jag var lite nere !!

Jag vill själv oxå skicka vidare den till några vars bloggar jag läser varje dag. Bloggare som ger mig ett leende på läpparna och får mig att tro.

* Oppabergåsa- Kommentar överflödig.

* Välkommen in i mitt huvud- Söta, goa, glad Theres.

* Camillas la la land - En inspirationskälla för mig, på många plan.

* Fias funderingar- För nu kan jag äntligen följa hennes vardag lite oftare än vad vi ses.

* Memento mori- En stark och vacker ung dam.

* Jewi- Som ett förlåt för alla sår i öronen jag gett henne. ;0).

Phu de var alla jag kom på nu, och orkade länka till faktiskt.
Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback