2009-02-08 | 19:36:16

Hård konkurrans !!

Det har varit en långe dag idag, och än är den inte slut.
Har ju som sagt suttit med utställningen idag. 280 hundar som ska gås igenom, nummreras få PM osv. Jag tror inte många fattar hur tidskrävande det är, och ändå är detta en relativt liten utställning. Men vi var ett glatt gäng och jag hde så roligt så. Kul att Sofia och Linnea kom och hjälpte oss, alltid roligt med lite folk i ens egen ålder. (fast jag insåg just att jag är en MASSA år äldre än dem, men jag känner mig ungefär lika ung.)
Jag tycker det är kul att vara med lite bakom kulisserna och lägger gärna en dag eller två på att fixa i ordning.
Dock såg jag ju att vi var en massa hundar i Disses klass, 7 st, så många har vi aldrig varit. Haha fast ja ska väl itne klaga, de är väl adlrig under typ 15 i flattklasserna. Många fina hundar som skulle vara med, så det blir tufft att få en placering och ett Ck.....*suck*

Här uppe i Piteå är det snökaos kan man säga, obefintliga vägar och mera snö bara vräker ner. När jag skulle åka från mor och far var det bara att gasa och hoppas på det bästa !! Och vi som ska ut till Böle ikväll.....hujja.
Nä nu hade jag tänkt sätta mig med en kopp T läsa lite bloggar, och sedan kanske Hundsport och nyaste Canis. Jag känner en början till huvudvärk, hjärnan är väl inte van att få jobba såhära hårt !! *skratt*

Kjam !!

Kommentarer
Therese skrev:

Då kommer vi nog och hejjar för då är Vickan å Lukke hemma =) Vi har lagt ner detta med utställningar eftersom Kobra är +3cm, dom får ju vara +/- 3cm men när vi går in i ringen så är hon ALLTID större än alla andra vilket oftast resulterar i att hon åker ut på en gång, hon skulle platsa bra hos han hundarna =) Vi har ju ändå fått 1:a och HP på rasspecial åsså har vi kommit BIG 3:a på en utställning på Grans.

2009-02-08 | 20:20:36
URL: http://tezzisen.blogspot.com
Sofia skrev:

Ja vad trevligt vi hade idag!:) Och vi tog oss hem utan problem efter den lilla incidenten:P Haha! Hoppas ni också gjorde det! Kram Sofia

2009-02-08 | 20:41:20
URL: http://www.milton.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback