2009-02-12 | 17:55:39

Hemma bäst.

Äntligen hemma !!
Även om jag har haft roligare än jag kunnat ana och dagarna har gått mkt fortare än förväntat, så är det skönt att vara hemma hos sina glad små söta pojkar !!

Nu hade jag tänkt ta mig en stund för mig själv, läsa lite bloggar och bara andas lite. Emellanåt ska jag pussa på de håriga pojkarna då den minst håriga av dem är på middag.
Ikväll är det även innebandy hur kul ska inte de bli !!

Tack T som stått ut med mig där borta, när jag kommer ur min trygghetszon kan jag lätt bli lite jobbig.

Kram !!

Kommentarer
T skrev:

Det har bara varit roligt att få kursa med dig !! Hoppas du har tyckt detsamma, trots min avsaknad av empati, hehe. (jo jag vet att det inte är så men lite småkul är det ändå att det stämde så bra på oss båda)

Lång kommentar



Pussoch kram gumman

2009-02-13 | 09:32:31
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Lena skrev:

Kul att kursen gick bra, men skönt att vara hemma, det förstår jag.



Hur gick det med din order?!? Väntade vid mailinkastet - nejdå, bara skojar! Men det börjar lugna ner sig nu när värsta Valentinrusningen lagt sig, så en order är alltid välkommen.



Annars får du ha en skön helg!!



Kram,

Lena

2009-02-13 | 11:48:32
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback