2009-02-19 | 22:18:58

Hm-skor endast för mig !!

Hemma igen, men ja sitter här lit epå lånad tid. R vill att ja ska komma o sitta i soffan och mysa med honom. Bloggsuget drog dock lite, så ja fick gå en kortis !!

Mötet gick bra, kul att så många kom och att så många var engagerade !! Fick även träffa söta lilla Alvin och såklart söta mamma Lena. ;0)
Drack litervis med T så jag blev super kissnödig.  Inte att rekommendera när man sitter i möte.

Hämtade även ut mitt HM-paket, med skorna som jag hade beställt för ett tag sedan. Gick sådär, ett par fick jag i storlek 39 istället för 36. Ringde dit, fick prata med en super trevlig kvinna. De skulle komma in två par i maj, så ett pa skulle skickas direkt till mig !! Tack för det. Har inte hunnit prova de andra paret ännu, men de ska bli !!

 Det var dessa som kom i fel storlek. Slutsålda ser ja nu, men som sagt ett par är vigda åt mig !!
Dessa fast i brunt fick jag hem i rätt storlek. Såg rätt små ut så jag håller tummarna !!

Nu blire mys för hela slanten......o lite skoprovning !!

Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback