2009-02-23 | 15:54:56

Jag älskar att planera !!

Nu vet jag preci vad jag ska göra med resten av min lediga dag.
Först ska jag se ett avsnitt av Grey´s.
Sedan ska jag ta min kalendrar och skriva in allt som hända skall. Jobbtider, utställningar, kurser, möten, viltspår osv osv.
Jag älskar sånt !!

Vi fick göra ett test på senaste kursen vi var på. Hur vi var som personer. Jag är en mes och T en känslokall typ, eller som vi säger The Pussy and The Bitch !!
Det läskiga var hur väl det stämnde, kanske inte det om att T är känslokall.
Det var fyra kategorier och jag fick flest i två av dessa.

PRODUKTION:
* Handlingar
* Informera
* Fabrik
* Mål pch planer
* Producera
 
INTEGRATION:
* Relationer
* Lyssna
* Grupp
* Känslor
* Samordna

Med andra ord. Jag gillar att planera, göra mål för framtiden. Jag lyssnar gärna, är känslosam och bry mig om mina nära. Lite sämre på att föra en grupp framåt i arbetet samt vara "chef".
Typ så förklarade ledarna det.
Och jag älskar att planera, skriva ner saker som ska göras, kommer att ske, lägga upp planer hur de ska gå till osv. Sen när allt har hänt, då kan jag känna mig väldigt tom !!
Sen att jag är känslosam, de kan nog alla runt mig intyga !! Haha.

Aja de va rlite kuriosa, nu Grey´s sen planera !! Lovely !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback