2009-02-20 | 07:11:23

Känslan att vara ledig.

Jag är ledig idag.
Vad gör jag då uppe ??
De kan man fråga sig. Mina ögon o min hjärna ville inte riktigt fortsätta sova, så istället för att ligga och vrida mig i sängen gick jag upp.
Jag älskar vetskapen om att jag kan krypa ner igen, utan att behöva oroa mig för att kliva upp i tid.
Jobbar i helgen, ska väl bli helt ok. I morgon efter de att jag har slutat ska vi åka till Rosvik. Jag och M ska sitta med hemsidan en hel dag, bara pyssla på. Säkert slita vårat hår lite åsså. Pojkarna har lovat att ha marktjänsten, fixa mat och dylikt. ;0) Ska ta med mig några av mina nya T-sorter, så jag kan får dricka dem i Ms underbara Pro Plan-mugg !!

Nu ska jag surfa runt en stund, sen tror jag att jag ska stjäla ett täcke ifrån sängen och lägga mi på soffan. När jag inte brukar kunna sova i sängen, så fungerar alltid soffan !!

Vi höres !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback