2009-02-15 | 10:33:29

Larvig morgon !!

Åh vilken början på dagen. Och gårdagen som var så himlans bra.
Jag tycker om alla hjärtans. Jag vet att många tycker det är ett jippo som affärerna bara vill tjäna pengar på. Jag tycker det är bra att det finns en dag som påminner oss om att berätta för de vi håller kära hur mkt e betyder för oss. Sen behöver man inte köpa en massa presenter och dylikt om man inte vill. Det räcker med några enkla ord, och kanske en kram !! Jag tror vi behöver mera sånt !!
Jag fick då både presenter och gav bort. En Mirandanalle flyttade in. ;0) Borde visa er min samling någon gång !!

Vi var även ut till Munkis en sväng för att springa ljus och kärlek. *fniss* Samt var till ÖAK och tränade på morgonen, eller hm R och hans pappa tränade....jag hm sov.....haha nästan iallafall.

Bjuden på kalas var vi minsann åsså. R hade planerat vad han skulle köpa till Jonas ända sedan i söndags då vi blev bjudna, han hade många alternatvi, en del bra andra hm.....mindre bra om vi säger så !! Haha vilken ångest han har haft min lilla sambo. Men jag tror den slutgilitiga presenten blev omtyckt !!
Självklart pratades det en hel del, det åts greker och ssedan blev det flimmer. Jonas somnade först och spred en ljuv melodi i rummet. ;0) Som sagt en bra avlut på en bra dag.
Jo just ja, Diesel och jag hann med en sparktur toooo !!

Idag kliver jag upp, ikke ont anande. Gör mig en kopp T och ser att det sitter en stor jätte vacker sidensvans på våran balkong. Rusar efter kameran......inget batteri !! Vart är det då ??!! Efter lite letande, så återfinns det. Men då har pippi flytt.
Ska ge hundarna mat, då ser jag ngt som krälar i Disses, en skalbagge !! Efter lite letande så finner jag en massa i hans fodersäck !! BLÄÄÄÄÄÄ !! Bara det inte är ngt som han har fått i sig o kan bli sjuk av !!
Skrivit ett mejl till fodertillverkaren och hoppas nu på ett svar o kompensation !!
Blir att ringa vet. i morgon för att få veta säkert.
Så nu har man tappat all matlust och det kryper en massa på kroppen. Hade tänkt åka till Kalix för goldenklubbens årsmöte men jag har lixom tappat suget.

Jag tror ja ska försöka ställa in mig på en mysdag med la familja.
Men nu blire duschen, jag känner mig full av skalbaggar !!

På återseende !! 


Ett litet smakprov, vi har hittat betydligt fler !!

Kommentarer
Camilla & DeNiro skrev:

NÄ FY va äckligt!! Tur att ni hittade dem! Det är bäst för tillverkarna att de kompenserar er med något!

2009-02-15 | 11:07:34
URL: http://camillan.bloggagratis.se
Maria skrev:

BLÄÄÄÄÄ!! Är det fläskängrar?? Hurves!

Visste ni förresten om fikat redan i söndags? Jonas är gode disträ om man säger så... Han trodde inte han bjudit någon förutom föräldrarna våra förräns igår ;)



Kram och tack för igår! En del av chokladen skall avnjutas idag ;)



Kraaaaaam

2009-02-15 | 16:09:17
URL: http://oppabergasa.blogg.se/
Kattis skrev:

Hej! Det är min pojkvän som har gjort hemsidan åt mig, vet inte alls hur han har fixat alla dom där grejjerna, tyvärr.

2009-02-15 | 17:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback