2009-02-04 | 11:51:11

Min jacka i Gossip Girl.

Igår när jag såg senaste avsnittet av GG 217, så såg jag helt plötsligt min jacka som jag köpte när vi var till Stockholm här före jul. I en annan färg dock, min är marinblå.....men hon passade i den gula, det gjorde inte jag. Försökte hitta en bild på den på FCUK hemsida men den var så himla mörk att man knappt ser den. Och på är den ju så himla mkt sötare, älskar puffärmarna och vidden på jackan. Bara det blir lite varmare här upp så kommer den användas flitigt !!

Click to view full size image
Click to view full size image

Kommentarer
T skrev:

Den jackan är så fin och du passar så bra i den!

2009-02-04 | 17:55:42
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback