2009-02-26 | 13:11:47

Morgon aktiviteter.

Vilken dag det har varit !!
Först cyklade jag och Diesel till Djurmagasinet på Backen för att handla äckelben (märgben.) Första gången någonsin som jag cyklar på vintern, gick fint förutom att jag knappt hade nå luft i däcken. Det tog väl runt 30-40 min. Ingela hörde av sig och ville gå en prommis, så vi följde med och gick mot norrstrand. Där fick de busa på och klättra i berg. Jag grämer mig att ja inte tog kameran, för ja såg såååå måna snygga bilder, framförallt av Hugin.
Sedan gick vi hem för lite frukost och nu sover båda två !!
Helt underbart väder och alltid kul att gå ut i sällskap av andra som man tyck så mkt om !!

Nu ska jag svida om och sedan ska jag ner på stan en sväng.

Vi höres !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback