2009-02-23 | 15:33:00

Ny dator.

Var på stan med R innan han skulle och jobba. Handlade alldeles för mkt som vanligt !! Laddar just kameran så ja kan visa lite av min shopping.
Har länge funderat på en bärbar, så ja kan sitta vart jag vill och blogga. Vi gick på Datorfixarna och där hittade ja en söt liten dator som jag blev alldeles kär i. En 10 tum skärm, dvs en liten dator. Men nog borde det väl räcka till bloggande och lite småsurfande ??!! Är det någon som har en liten minidator och hur nöjd är du med din ??!!

MSI Wind U100 - 1,6GHz - 1GB + 1GB free Upgrade - 160GB 10 tum - Pink
Såhära söt och fin var den som ja tittade på. Jag har ju varit ute efter en röd, men rosa funkar !!
Bilden kommer från datorfixarna.com

Jag är som sugen, men vill gärna ha lite mera kött på benen. Bobban vad tror du om min nya datta ??

Kommentarer
Theres skrev:

Jag har ju redan en bärbar så jag är sugen på en stationär jag. Så att jag kan ta med mig den bärbara nån gång... :0)



Puss /T

2009-02-24 | 11:08:38
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Bobban skrev:

For the record, jag skulle ALDRIG köpa en rosa dator!! Så fick jag det sagt...



10" är rätt litet, men ska du bara småsurfa eller blogga så duger det nog säkert alldeles utmärkt. Den ger då iaf begreppet "bärbar" ett nytt ansikte, till skillnad från min 17" wide som mer kan anses som "släpbar".



Sen beror det lite på vad skärmen klarar för upplösning, har den låg upplösning så måste du kanske scrolla mer i sidled när du surfar på sidor som är anpassade för större skärmar... Men det märker du.

2009-02-24 | 22:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback