2009-02-06 | 22:27:18

Nya klädkedjor påväg till Sverige ??!!

Kan det vara möjligt ?? Det ryktas att Forever 21 letar lokaler här i Sverige. Det vore gode så sweet. Handlade där när vi var i SF, och då visste jag inte så mkt om butiken. De är lite som HM , ett riktigt stort utbud till en billig peng !!
Även Abercrombie & Fitch säg leta lokal, samt Hollister. Just på Hollister handlade jag rätt så mkt kläder i USA, bland annat linnet jag just har på mig. ;0) Fanns hur mkt snyggt som helst, och vilken kvalitet !! Sen att de hade anställt alla utefter utseende gjorde ju att de var gode så trevligt att handla där. ;0)
Så nu är det bara att hålla tummarna !!

Bild från Forever 21s webbsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback