2009-02-28 | 22:45:32

Paprikaförsäljaren.

En kollega fnissade förtjust idag, hon hade fått hjälpa en gammal flamma med paprika. Hihi de var så himla roligt att se. Roligt att lyssna och höra på hur de har haft det med kärlekar. ;0)

Mello var idag. Jag är inte impad. Sen så tyckte jag att bidrag 2 var sjukt likt en annan låt som jag för allt i världen inte kan komma på vad den heter. Irri !!

Känner att jag egentligen inte har ngt vettigt att skriva här, så jag lägger ner för ikväll. Kryper i säng med lite T och kanske en bok. Eller nyaste Solo.












Sov gott !!

Kommentarer
Theres skrev:

Velvet?? In the heat of the night, spelas väldigt frekvent på RIX fm bla.

Vet inte om den heter det men refrängen börjar så

2009-03-01 | 09:12:43
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback