2009-02-08 | 10:04:46

Roligt ska det bli !!

När R kom hem igår, fick han sin överraskning. Han sprang runt här och letade, hur söt som helst !!
M kom och hämtade Dexan, jag fick et tpar sulor gjorda av bark och ull. Ska bli super att prova dem......detta ska ske redan idag. Det blev lite tomt när Dex lämnade oss. Ännu tommare är det nu, för vi åkte ut till stugan igår för en riktig myskväll. Hur skönt som helst, en brasa i öppna spisen och allt det dära. Då kom vi ju på att vi blir ju borta hela dagen idag, jag ska sitta med mars-utställningen och R ska jobba. Pappa ska komma hit, men han vill bara vara ute med en hund åt gången än så länge, så Eskil fick stanna hos svärmor och svärfar. Och de verkade båda mkt nöjda med beslutet om jag säger så. ;0) Det är lite ovanligt att bara vakna till en hund som är glad att se en, man saknar honom redan.

Nåja nu sk ajag äta frukost och sedan blir det att bege sig till Linda, där vi ska sitta med utställningen idag. Jag tycker det är super kul att få vara med oxh fixa lite. Sen kan man spana in konkurrenterna.....mohahahahhahahaaaaaaaa !! ;0)

Ha en super duper dag allihopa !!

P.S. Här snöar det och är kallt fortfarnade.D.S.

.

Kommentarer
Therese skrev:

När och vart är utställningen?? Är det för alla raser?? Är ju alltid skoj att se även fast man inte ställer själv =)

2009-02-08 | 11:32:28
URL: http://tezzisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback