2009-02-20 | 11:57:41

Rosiga kinder och solsken i blick.

Åh vilket härligt väder det är om man bara klär sig ordentligt. Jag hade klätt mig i light-outfit och jag blev ändå blöt i svett. Kan ju bero på att jag har varit och sparkat med de gula monsterna !! ;0) Det var inte det bästa föret för sparken, det bästa föret var mitt på vägen och tyvärr så kom jag mig bara till ställen där bilar oxå körde. Lite svårt att hitta bra vägar utan trafik. Men ja kom ju på att vi har ju Fårö-banan, så ja kanske måste testa den nästa gång.
Skönt att komma ut, jag är alldeles rosig om kinderna och glad i sinnet. Pojkarna väntar på att få mat och ja väntar på en T-kopp. 40 min tog det, skönt att de har fått röra på sig lite idag.

Bara att svida om för att kunna ta sig ner på stan. Jag tror det blir ett par blå stuprörsjeans och en grå stickad polotröja. Det är ju ändå fjorton minus ute !!

Tjing !!

Kommentarer
ULLA & LINA skrev:

Tack för grattiset.



Vi byltar på oss alla de kläder vi har. Michelineffekten är slående ;)



Trevlig helg

2009-02-20 | 13:41:34
URL: http://www.gottigottas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback