2009-02-16 | 11:43:22

Solen skiner för fulla muggar !!

Idag skiner solen, även om det fortfarande är kallt. Igår när vi gick till Coop stod tempen på -17.
Hade tänkt åka på en sparktur med boysen, pappa kommer hit med min spark som jag inte ens visste att jag hade. ;0)
R börjar inte förrän klockan tre. Han hade tänkt springa på gymmet en sväng oxå, får se om jag hänger på eller om jag softar framför datorn en stund istället.

Tillverkaren av fodret har hört av sig, och med alla uppgifter inskickade så verkar vi då ska få kompensation. Snabbt svar och trevlig ton i mejlet, sånt gillar vi !! Så nu är det bara att hålla tummarna.

Hundarna har fått klippta klor samt insmorda trampdynor. Diesel framförallt har lätt att få sprickor i dem, rejäla sånna. Ändå tycker jag att vi smörjer i dem ganska så bra. Någon som har ngt tips ??

Nu ska jag gå ner och låsa fast min spark som precis har kommit.

Vi höres !!




Såhära mysigt har vi haft på morgonen !!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback