2009-02-23 | 15:07:17

Jag sov Oscars !!

Jag sov Oscars i natt !!
Eller ja såg lite av röda mattan och sedan bästa kvinnliga, samt manliga huvudroll och även bästa film. Allt däremellan är svart. Satte mitt hopp till att R skulle vara laddad för kvällen och hålla mig vaken. Han somnade innan mig !!
Jag har ju helst av allt velat se när Heath vann, men ja får se reprisen eller leta upp klippet.
Några klänningar hann ja se och här kommer några favoriter.

Sarah Jessica Parker
SJP.
Penelope Cruz
Penelope Cruz.
Kate Winslet
Kate Winslet
Snygga Kate, som även vann Bästa kvinnlig huvudroll.
Natalie Portman
Natalie Portman var söt i rosa.
Vanessa Hudgens
Klänningen är ja inte så förtjust i, men Vanessa är ju så snygg !!
Angelina Jolie
Angelina Jolie tycker jag hade en tråkigt klänning, men smyckena hon bar var visst värd en HEL del.

Alla bilder kommer från www.oscars.com

Ja de var några som gick på röda mattan igår. Tyvärr hittar jag ingen bild på jennifer Aniston som ja tyckte var naturligt snygg, sam Reese Whiterspoon.
Får väl leta vidare.

Nu ringer det !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback