2009-02-09 | 22:47:07

Vem är finast ??

Så var man här igen, efter en ca sådära 12 timmar.
Direkt efter jobbet så var det ju hundträning, sista inomhus. Lite tråkigt, man växer ju lixom lite ihop.
Diesel skötte sig bra, med tankepå att husse ahde avrit ute och åkt skidor med dem på fm.  Jag önskar bara att jag blev pushad lite mera ibland, fick lite mera feeback om vad som görs bra och vad som görs dåligt.
De ligger då två helt utslagna vovvar här hemma och sover. ;0)

Själv försöker jag packa. Vi åker på fackkurs till Övertorneå i morgon. Halv sju kommer det en liiiiiten bil och hämtar mig. Jag känner mig inte så pepp just nu, men jag är övertygad att T och jag kommer få skita kul när vi delar hotellrum.
Just nu har jag svårt att veta vad ja ska packa ner för outfit till sista middagen, som alltid brukar bli lite finare. Jag vill ju gärna klä upp mig, men jag vill ju inte vara den som är mest uppklädd....hm. Blir helt enkelt att prova en massa kläder !!

Nä ja måste göra allt klart, så ja kan hoppa i säng. Blir inte mkt sömn i natt känner jag.

Puss !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback