2009-01-14 | 22:05:38

Äpplet är inte lika surt.

Hemma igen.
Har varit ut med dogsen och jag måste säga att de gick riktigt bra. Haha nästan iallafall. Jag hade dem lösa åsså kom en dam förbi med sin Yorkshire, jag bad grabbarna gå sida och tänkte när jag hade passerat "hejna gick ju super !!"  Berömmer Disse och sen ska jag vända mig till Eskil, då visar det sig att han är framme och pussar på den lilla flickhunden !! Jag bad om ursäkt och de var en mkt snäll tant för hon sa att de vara bara roligt om hennes lilla flicka fick träffa andra hundar. Tur var väl det, men jag vill ändå inte att mina ska springa iväg. Nåja väl hemma annordnade jag en lite skattjakt åt dem och båda fick varsitt ben.
Kokade T-vatten för att sätta mig här vid dator. Säger då bara det, tur jag har mina bloggar att läsa. För då blev jag påmind om att  Made in Sweden började ju ikväll. Jag har en liten secret crush oppa Mr Bagge. ;0)
Nu har R kommit hem och det är snart slut på dagen. Känner mig lite piggare iallafall !!

Vet ni vad jag har köpt mig ?? En egen alldeles ROSA yogamatta. Oh så fin den var, och på rea tom. Hade tänkt ja skulle träna min rygg lite på den sådära ibland. Annars kanske jag kan ha den som prydnad, för snygg är den då. *nöjd Jenny*

Nu ska jag läsa vidare på alla bloggar !!

Puss !!

Å tack för alla söta krya på dig-kommentarer.


Kommentarer
Linda ekberg skrev:

Hej Jenny!

Va kul att du har fått dig en "rosa" yogamatta. Hittade du den på coop?

2009-01-14 | 22:35:21
Alina skrev:

Hoppas du haft en bra dag sötnos! :)

2009-01-14 | 22:40:53
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback