2009-01-29 | 11:46:56

Återigen är hon seg.

Nu dag igen. Tänkt om det är den sista, jag menar man vet ju faktiskt aldrig !!
Klev upp för sent.....igen.
Slöat för mkt på morgonen......igen.
Sitter här i pyjamas........igen.
Nu ska jag dock ta tag i hejna. Först blire att storhandla på Coopan. Känns töntigt att ta bilen de fjuttiga hundra m som det är dit, så jag tänkte dra allt på pulkan, min rosa fina :0)
Sedan ska jag och Plingan ut med hundarna, snacka skit har jag minsann tänkt få henne till. ;0)
Vill försöka hinna in och prova jeansleggingsarna (??) som jag skrev om igår.
Ikväll hade jag tänkt mig att jag ska försökta ge mig på balansboll  oppa Korpen. Tror de ska vara ungefär som pilates på boll. Ska ge styrka, smidighet och balans. Och allt det dära kan jag verkligen behöva !!
Pratade just med M om vilken balans man hade när man red som mest, och vilka bål- och benmuskler man besatte. Gamla goda tider det dära. Sen spekulerade vi lite om en IKEA resa, vi är gode så avis på T och F, så kanske kanske om två veckor lite beroende på hur det ser ut.

Nä nu blir det att traska till affären, eller först måste ja ju klä på mig. Förstår ni vilka headlines de skulle bli i lokaltidningen om jag kom i pyjamas !! Räcker med att jag skrämnde ihjäl brevbäraren nu på morgonen !!

Vi höres !!

Kommentarer
Fia skrev:

Visst behöll du kavajer jag tycket den var stört cool!!

2009-01-29 | 12:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback