2009-01-30 | 13:37:50

Även om man är ful förtjänar man att älskas !!

Trött men vid liv.
Har just tagit på mig ett ansikte, ska ju snart ner på stan.
Men Eskil var det ingen fara, en in.....hm flammation eller fektion ??!! Jag minns ju inte !! Flammation eftersom han har fått anitbiotika.....TÄNK JENNY !! Så vi ska smörja där och så ska de bli bra. Han fick en grundlig genomgång av ögonen och de såg jättefina ut !! Sen så fick jag ett tips som jag funderar om jag ska chansa på eller inte. Man kanske måste våga lite !!

Ser att de "klagas" lite på mina skor. Men vet ni inte att fula saker förtjänar oxå att bli älskade !! OCh du Kristine du som springer så mkt på affärer, om du ser ett par snyggingar på HM så haffa dem (efter att du köpt ett par åt dig själv. ;0) ) åsså gör du en liten resa upp hit. Vilken kanonide´ minsann !! :0)

Nu ska jag göra mig klar för staden, eller tror ni långkallingar och underställströja gör succe´??!!


Allt klär en skönhet, och inget misspryder en ful !!

Kommentarer
Kristine skrev:

Jag kommer hem om fyra veckor! Jag kan absolut kolla på alla affärer jag är in på!

2009-01-30 | 16:04:31
Kristine skrev:

Jag kommer hem om fyra veckor! Jag kan absolut kolla på alla affärer jag är in på!

2009-01-30 | 16:04:46
t skrev:

Inflammation är kroppens svar på infektion, eller hur Jenny? Visst var det så?

2009-01-30 | 19:47:52
URL: http://http:/theressorvag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback