2009-01-11 | 15:07:29

Dagens promenad.

Så har vi varit ute på en prommis med Hugge Bugge och Ingela Pling. Välbehövligt och trevlig. Diesel ahde dock knäck i lurarna och måste ha ätit lugnande för han fattade nästan igenting av de matte sa. Lovely typ.
Nu måste jag ta tag i julborttagningen. Men jag har ingen större lust. Känne rmig lite smått förslöad efter prommisen.
Kanske en kopp Djurgårdsblandning kan pigga upp ?? Ska iallafall pröva.
På Dollar hittade jag ltie smått och gott, dock var de dåligt med hundben. Köpte dock några ansiktsmaskar åt mig själv, R får ju självklart pröva om han vill. *fniss*  Ett Lypsyl för bara en tia !! Sen köpte jag några klädvårdsrullar också. Tro mig det kan man aldrig ha för mkt av när man har två goldisar i huset.

NU hörde jag att vattenkokaren var klar, så nu blire en kopp !!

Ajdöss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback