2009-01-08 | 13:38:06

Fitnesstips ??!! Titta hit.

Jag och Maria har kommit på värsta bästa hälsokuren. Den har resulterat i att M orkar mera på sin crosstrainer och har även fått ner pulsen avsevärt. Jag har ju fått energi som det var längesedan jag hade. (jag vet att jag tjatar om den, men vet ni hur härligt det är att tex orka bädda sängen och göra det med glädje.)

Här kommer det hemliga tipset, och glöm inte var ni läste det först.

* Gör ingenting under julen. (jag har ju iof jobbat med inte mkt mera.)
* Låt pojkvännen, svärfar, pappa gå ut med hunden på de långa prommisarna.
* Ät massor med julmat och godis.
* Slappa en hel den framför TVn.
* Åk till Iggejaur några dagar. (jag är tveksam om de funkar att åka någgerst annerst, men om de gör det-hojta till.)

Vips så är du mkt piggare, i bättre kondition och du är redo att bestiga Mount Everest (eller åteminstone Breviksberget !!)
Nu ska vi bara skriva om bok om ämnet sen så kan vi slöa ännu mera och dessutom tjäna pengar på det !!

Nu bär det av till Coop. Måste säga att det är mkt tillfredställande att åka och jobba när man har två hundar som ligger helt utslagna och knappt orkar lyfta sina söta huvudet.

Remember, det var här du läste det först !!

Kommentarer
Theres skrev:

Jag får samma känsla av stugan i norge, fast det är så fasligt långt dit, 63 mil. Där blir man lycklig i alla fall.

Mitt tips för dagen. Toodiloo!



puss o kram

2009-01-08 | 19:52:28
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Theres skrev:

Nåt himla fel blev det flera gånger jäkla skit. Det jag försökte säga var att stugan i norge ger samma effekt på mig. Jag blir lugn och lycklig där. Synd bara att det är så långt, 63 mil...



Toodiloo

2009-01-08 | 19:54:56
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Theres skrev:

Jaha, tre timmar senare då syns dom... Skumt



Kramis gumms

2009-01-09 | 09:00:11
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback