2009-01-27 | 20:30:03

Fjärde kortet ur fjärde mappen !!

Hemm från jobbet. Hunnit vara ut med dogsen på en längra prommis och nu gror en kopp T i köket. Köpte nya muggar idag, fast jag inte ska. Men de var så fina och lila, och jag har velat he dem länge och nu fanns de på rea !! ;0)
Måste erkänna att jag har lite bloggabstinens när jag är på jobbet. Kommer på så mkt bra att skriva om, roliga saker, knäppa kunder och allmäna funderingar. Kanske måste jag fråga chefen om jag får gå runt med en liten datta !!

Så en ny utmaning !!
Ta det fjärde kortet i den fjärde  mappen och berätta om det !!


Det är en riktig närbild på en av puppisarna när vi var och hälsade på dem andra gången. Fem veckor tror jag minsann att de var och inte ville de stå stilla när man skulle ta kort !!

Så jag utamanar : Maria-du är ju bara självskriven, Theres likaså, Fia oxå såklart. Emmeli om hon har tid. ;0)  Camilla !! Phu nä nu ids jag inte länka några fler. Alla som vill får gärna göra det, jag tyckte den var ganska rolig. Lämna gärna en kommentar så jag får gå in och kolla på era bilder !!

Kjam !!

Kommentarer
Emmeli skrev:

Åh, vad kul! :D

Är det bara bildmappar eller är det ALLA mappar?

Förstår du hur jag menar? :)

2009-01-27 | 22:33:37
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback