2009-01-19 | 15:40:03

Hemklickat.

Phu jag vara bara tvungen att gå igenom hela läggan för att kolla så det inte lurade någon fler överraskning någgerst. Jag hade tur. Jag passade även på att dammsuga och skura överallt. Skönt. Så nu luktar det citron och gröna skogar hos oss !!


Dessa här två har jag just klickat hem, tillsammans med tre rosa ljus. Våran sängkammare ska gå i rosa och vitt har jag beslutat mig för.  Finns på Jotex för 269.- för båda. Om jag inte vill ha dem så tänkte jag att min kära mor ska få dem istället. Nu skulle jag bara behöva typ såntdära trassel i rätt rosa nyans. Någon som vet vart det finns ??

Kommentarer
Theres skrev:

Dom var riktigt fina dom där. Sånt trassel kan du kanske hitta hos en blomsterhandel, dom gör ju mycket såna dekorationer... Kanske?



Kramis

2009-01-20 | 17:24:34
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback