2009-01-10 | 10:17:38

Min egen fotostudio.

Bestämde mig för att prova lite mera med stativet och det nya objektivet. Så jag riggade upp min egna lilla fofostudio här hemma. Hm tja det var inte det lättaste.
Några saker att tänka på är.
* Jag skulle ha använt fotolampan jag fått av pappa.
* Jag skulle ha använt ett strykt lakan.
* Jag måste fixa hem photoshop så jag kan beskära mina bilder och få mindra bakggrund.
*  Det är lättare att vara två.

Synd att bilderna blev så gula, för här har man en chans att se att objektivet är riktigt bra. Om ni kollar noga noga så kan ni se ganska många detaljer i pälsen och dylikt på Disseman.


Lite ofukuserad näsa, samt gul bild.




Eskil han ville inte sitta, inte vara med på kort. Men håll med om att han ser SÅ mjuk och skön ut !!


Så Maria nu är det bara du analyserar och kollar vad jag har gjort för fel. Sen tar vi nya tag och tar superbilder !!
Och Ingela när du har tid så kom gärna hit med Hugge Bugge !!

Nu ska jag klä på mig och gå ner på stan en sväng. Nagellack och jeans står på agendan.
Vi höres !!

Kommentarer
Lena skrev:

Tjena!



Länge sen vi hördes. Hoppas T:t smakar bra. Behöver du mer kan vara med i min tävling: http://tefrossa.blogspot.com/2009/01/januari-tvling.html



Jättemysiga ljus du hade köpt. Tyävrr är de ju så dyra, de där Yankee Candles. Skulle gärna vilja sälja dem i butiken, men det är knepigt. Party Lite, vad är det? Måste kolla.



Ha det gott!

Lena

2009-01-10 | 12:32:01
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com
Maria skrev:

Eller så analyserar vi vad du har gjort bra :)! Se till nu att formatera datorn & installera photoshop så ska du få se på grejer ;)!



Hur var nagellacket jämfört med lancomes?



Puss & kram gullebarn!!

2009-01-10 | 12:32:09
URL: http://oppabergasa.blogg.se/
Ingela skrev:

Låter toppen!

Säg en dag och tid så kommer vi! Laddade med kattleksaker (förklarar senare =) och Frolic.



Puss och kram!

2009-01-10 | 15:07:52
Anonym skrev:

Kolla inställningarna på vitbalansen.

2009-01-10 | 20:04:22
Anonym skrev:

Kolla inställningarna på vitbalansen.

2009-01-10 | 20:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback